نظرات 9 + ارسال نظر
داداش هادی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ب.ظ

بازم سلام . می بینم یه سوت متن پاک می کنی شیطون . اشکال نداره . داداش از تو (( تنها کسی که واقعا حس برادری بهش داره ) معذرت می خواد . اون جمله یه ... سافلین ... به تنها کسی که مربوط نبود تو بودی . آبجی مروه . بی هیچ رو دروایسی بهت می گم . ازت خیلی دلخور بودم که توی طول یک ماه حتی یک پی ام ازت نداشتم یا یک کامنت . ولی با این اوصاف این قدر واست احترام قایل هستم که هیچ وقت به خودم اجازه ندم اون حرف رو به تو بزنم .

داداش هادی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:59 ب.ظ

ولی از بابت ۲۸ آبان ممنون . یک دنیا شادم کردی .

داداش هادی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ

یک وقت این کامنت هام رو پاک نکنی ها . از دستت دلخور می شم . نوشتمشون که باشند .

داداش هادی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ

این عکس هم . یک بنده خدایی که اسمش اشکان هست . خیلی دوست داره .

داداش هادی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ب.ظ

من هنوز رو قولم پایبند هستم که وقتی ازت دلخور باشم بهت بگم . ( کامنت اول ) و نزارم تو دلم انباشته بشه . تو اولین فرصت بهت گفتم .

[ بدون نام ] دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ق.ظ

موی پوکو هاهاهاها

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ب.ظ

El amor es un océano ancho que ensambla dos orillas

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:23 ب.ظ

el amor es cuando usted se encuentra el pasar de cada deseo en ella

داداش هادی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ب.ظ

حالا رفتی اسپانیایی یاد گرفتی اینجا جمله می نویسی معنیشم بنویس تا بقیه هم از علم شما چیز یاد بگیرند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد