sokoot

سلام و بعد سکوت... بعضی وقتها آدم حرفها می زنه.اصلآ مگه همش حرفه؟ اصلآ دیگه نمی خوام حرف بزنم.میخوام کمی ساکت بشم...ساکته ساکت. همه چیز رو آدم تو حرف گیر نمیاره. همه جوابا تو حرف نیست.همه خود پیدا شدنها با حرف نمیشه.بعضی وقتها چیزهای ضدش لازمه. مثل سکوت...بعضی وقتها بیشتر معنی میده. من میخوام چند روز سکوت کنم. می خوام کمتر تذکراتو بشنوم...الانم چارش اینه که یک کم به خودم بیام لازمشم سکوته. برا اینکه بتونم کمکی باشم باید اول موتور خودمو تقویت کنم و الان موقشه که این کارو شروع کنم. یا الله من پیوست:شاید خودم زودتر سکوتو بشکنم.

chand jomleyeh parakandeh

zendegi khili ghashangeh...hichvaght nemikham kharab beshe...
doa kon baram imanam bayad taghviyat she,kam shodeh....
delha tang shodeh...
pasti bolandiyha ziyadeh..
oonhaee movafaghan ke migan ba khoda mishe....
ey kash gheyre moshkelat khoda ro hamishe yad konam...
mano doa konid...
ha yeki migoft man ensaneh zibayeh digari hastam...
khosh bashi

yani chi?

.........faramoosh..........