sokoot

سلام و بعد سکوت... بعضی وقتها آدم حرفها می زنه.اصلآ مگه همش حرفه؟ اصلآ دیگه نمی خوام حرف بزنم.میخوام کمی ساکت بشم...ساکته ساکت. همه چیز رو آدم تو حرف گیر نمیاره. همه جوابا تو حرف نیست.همه خود پیدا شدنها با حرف نمیشه.بعضی وقتها چیزهای ضدش لازمه. مثل سکوت...بعضی وقتها بیشتر معنی میده. من میخوام چند روز سکوت کنم. می خوام کمتر تذکراتو بشنوم...الانم چارش اینه که یک کم به خودم بیام لازمشم سکوته. برا اینکه بتونم کمکی باشم باید اول موتور خودمو تقویت کنم و الان موقشه که این کارو شروع کنم. یا الله من پیوست:شاید خودم زودتر سکوتو بشکنم.
نظرات 2 + ارسال نظر
dadashi دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:23 ب.ظ

salam sokoootet toolani ke nist ke? motoret ro taghviyat kon .

[ بدون نام ] دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:23 ب.ظ

ziyad narahat nabash blegesh . hala felan ye chand rooz saketide baz miyad soraghet . ghadima harfe delesh ro ba to mizad ... :P

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد